Šios pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja MB „Aromato namai“, įmonės kodas 307114194, PVM mokėtojo kodas LT100017648311 (toliau – Pardavėjas), ir asmens, perkančio prieskonius ir prieskonių mišinius elektroninėje parduotuvėje www.aromatonamai.lt (toliau – Pirkėjas), tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.

Pateikdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, kad perskaitė ir sutinka su šiomis Taisyklėmis.

1. Bendrosios nuostatos

  • Taisyklės taikomos visiems prieskonių ir prieskonių mišinių pirkimo–pardavimo sandoriams elektroninėje parduotuvėje.
  • Pardavėjas turi teisę atnaujinti Taisykles, o nauja jų redakcija taikoma nuo paskelbimo svetainėje.
  • Pirkėjas privalo susipažinti su Taisyklėmis prieš pateikdamas užsakymą.

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas

  • Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja krepšelį, nurodo pristatymo duomenis, pasirenka atsiskaitymo būdą ir paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
  • Pardavėjas apie užsakymo gavimą Pirkėją informuoja el. paštu.
  • Pardavėjas gali atsisakyti vykdyti užsakymą, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklių, pateikia klaidingus duomenis arba dėl objektyvių priežasčių prekės nebegali būti pristatytos.

3. Pirkėjo teisės

  • Įsigyti prieskonius ir prieskonių mišinius pagal šiose Taisyklėse nustatytą tvarką.
  • Pagal teisės aktus atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties per 14 dienų nuo prekės gavimo, jei prekė neatidaryta ir tinkama pakartotinei realizacijai.
  • Jei prekė yra nekokybiška, reikalauti ją pakeisti, sumažinti kainą ar grąžinti už ją sumokėtą sumą.
  • Reikalauti atlyginti nuostolius, jei Pardavėjas pažeidžia savo įsipareigojimus.

4. Pirkėjo pareigos

  • Sumokėti už užsakytus prieskonius ir prieskonių mišinius bei jų pristatymą.
  • Pateikti teisingus ir aktualius pristatymo bei kontaktinius duomenis.
  • Nesidalyti paskyros prisijungimo duomenimis su trečiaisiais asmenimis, jei naudojama paskyra.
  • Priimti prekes pristatymo metu ir sudaryti tinkamas sąlygas joms pristatyti.

5. Pardavėjo teisės

  • Sustabdyti ar nutraukti užsakymo vykdymą, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklių arba yra pagrįstų įtarimų dėl galimo sukčiavimo.
  • Laikinai apriboti ar nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą, jei tai būtina dėl techninių ar saugumo priežasčių.

6. Pardavėjo pareigos

  • Sudaryti Pirkėjui galimybę įsigyti prieskonius ir prieskonių mišinius elektroninėje parduotuvėje pagal šias Taisykles.
  • Gavus apmokėjimą, per protingą terminą išsiųsti prekes Pirkėjo nurodytu pristatymo būdu.
  • Tvarkyti Pirkėjo asmens duomenis pagal galiojančius teisės aktus ir Privatumo politiką.
  • Spręsti Pirkėjo pateiktus skundus ir užklausas teisės aktų nustatyta tvarka.

7. Prekių kainos

  • Prieskonių ir prieskonių mišinių kainos nurodomos eurais, įskaitant PVM.
  • Kaina galioja užsakymo pateikimo momentu.
  • Pardavėjas pasilieka teisę keisti kainas, tačiau tai neturi įtakos jau pateiktiems ir patvirtintiems užsakymams.

8. Atsiskaitymo būdai

Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes šiais būdais:

  • elektronine bankininkyste;
  • mokėjimo kortele;
  • bankiniu pavedimu pagal pateiktą sąskaitą;
  • per mokėjimų tarpininkus (pvz., Montonio, Stripe, Revolut Pay), jei tokie sprendimai integruoti svetainėje.

Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą (išskyrus atvejus, kai numatyta kitaip ir aiškiai nurodyta).

9. Prekių pristatymas

  • Prieskoniai ir prieskonių mišiniai pristatomi Pirkėjo pasirinktu būdu: per kurjerių tarnybas arba į paštomatus.
  • Konkretūs pristatymo terminai nurodomi užsakymo formoje ar patvirtinimo laiške.
  • Pirkėjas privalo pasirinkti ir nurodyti teisingą pristatymo adresą ar paštomatą.
  • Jei dėl klaidingų Pirkėjo duomenų siunta grąžinama Pardavėjui, pakartotinio siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

10. Prekių kokybė ir saugojimas

  • Pardavėjas parduoda tik tinkamos kokybės prieskonius ir prieskonių mišinius, supakuotus taip, kad būtų užtikrinta jų apsauga transportavimo metu.
  • Prieskoniai yra maisto produktai, todėl Pirkėjas privalo laikytis ant pakuotės nurodytų laikymo sąlygų ir tinkamumo vartoti terminų.
  • Dėl skirtingų ekranų ir natūralių žaliavų ypatybių faktinė prieskonių spalva ar kvapo intensyvumas gali šiek tiek skirtis nuo pateikiamų nuotraukose – tai nelaikoma prekės trūkumu.

11. Teisė atsisakyti sutarties ir prekių grąžinimas

Pirkėjas, įsigijęs prekių nuotoliniu būdu, gali atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, jei prekė yra tinkama pakartotinei realizacijai ir jos pakuotė nebuvo atidaryta.

Negalima grąžinti:

  • atidarytų prieskonių ir prieskonių mišinių pakuočių dėl maisto saugos ir higienos reikalavimų;
  • pagal individualų Pirkėjo užsakymą specialiai sumaišytų prieskonių mišinių;
  • prekių, kurios buvo laikomos netinkamomis sąlygomis (drėgmė, šiluma ir pan.) ir dėl to prarado kokybę.

Grąžinama prekė turi būti:

  • neatidaryta ir nenaudota;
  • nesugadinta, be fizinių pažeidimų;
  • originalioje pakuotėje (kiek tai įmanoma).

Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Pirkėjas turi parašyti el. laišką adresu info@aromatonamai.lt ir nurodyti užsakymo numerį, grąžinamas prekes bei priežastį.

Jei grąžinama kokybiška prekė, prekių grąžinimo išlaidas paprastai apmoka Pirkėjas. Jei grąžinama nekokybiška prekė, grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

12. Atsakomybė

  • Pirkėjas atsako už pateiktų duomenų teisingumą ir už tai, kad prekės būtų priimtos nurodytu adresu.
  • Pardavėjas neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl to, kad Pirkėjas nesusipažino su Taisyklėmis, nors tokia galimybė buvo suteikta.
  • Pardavėjas neatsako už paslaugų teikimo sutrikimus, atsiradusius dėl trečiųjų šalių (kurjerių, mokėjimo sistemų ir pan.) veiksmų ar neveikimo.

13. Intelektinė nuosavybė

  • Visa svetainėje esanti tekstinė, vizualinė ir grafinė medžiaga, įskaitant prekių aprašymus ir nuotraukas, yra Pardavėjo nuosavybė arba naudojama teisėtai.
  • Draudžiama be raštiško Pardavėjo sutikimo kopijuoti, platinti ar kitaip naudoti svetainės turinį komerciniais tikslais.

14. Duomenų apsauga

Asmens duomenys, kuriuos Pirkėjas pateikia pirkdamas prieskonius ir prieskonių mišinius, tvarkomi pagal galiojančius teisės aktus ir Pardavėjo Privatumo politiką, skelbiamą svetainėje.

15. Ginčų sprendimas

  • Ginčai ir nesutarimai pirmiausia sprendžiami derybomis ir geranoriškai.
  • Nesutariant, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
  • Taip pat galima kreiptis per Europos Komisijos elektroninę ginčų sprendimo platformą: ec.europa.eu/consumers/odr.
  • Galutiniai ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose.

16. Kontaktai

MB „Aromato namai“
El. paštas: info@aromatonamai.lt
Lietuva

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-11-13