Pristatymo ir grąžinimo politika
Ši prekių pristatymo ir grąžinimo politika taikoma prieskoniams ir prieskonių mišiniams, įsigyjamiems elektroninėje parduotuvėje www.aromatonamai.lt, kurią valdo MB „Aromato namai“, įmonės kodas 307114194, PVM mokėtojo kodas LT100017648311.
1. Bendrosios nuostatos
- Ši politika detalizuoja prekių pristatymo sąlygas ir prekių grąžinimo tvarką.
- Ji taikoma visiems užsakymams, daromiems per elektroninę parduotuvę.
- Politika gali būti atnaujinama, o nauja redakcija taikoma nuo jos paskelbimo svetainėje.
2. Prekių pristatymas
2.1. Pristatymo būdai
Prieskoniai ir prieskonių mišiniai pristatomi šiais būdais (konkrečios opcijos rodomos užsakymo metu):
- pristatymas į paštomatus (pvz., OMNIVA, DPD ir kt.);
- pristatymas per kurjerį į nurodytą adresą (namus ar darbovietę), jeigu toks būdas pasirinktas;
- atsiėmimas pagal individualų susitarimą, jeigu tai aiškiai nurodyta svetainėje.
2.2. Pristatymo terminai
- Prekės paprastai išsiunčiamos per 1–2 darbo dienas po apmokėjimo gavimo, jeigu nenurodyta kitaip.
- Įprastas pristatymo terminas Lietuvoje – 1–3 darbo dienos po siuntos išsiuntimo.
- Šventiniu laikotarpiu ar dėl nenumatytų aplinkybių pristatymas gali užtrukti ilgiau.
Apie siuntos išsiuntimą Pirkėjas informuojamas el. paštu, nurodytu užsakymo metu.
2.3. Pristatymo kaina
- Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ir yra pateikiama užsakymo formoje prieš patvirtinant užsakymą.
- Nemokamas pristatymas gali būti taikomas akcijų ar specialių pasiūlymų metu – tai aiškiai nurodoma svetainėje.
2.4. Netikslūs pristatymo duomenys
- Pirkėjas atsako už teisingų pristatymo duomenų (adresas, paštomatas, kontaktinis telefonas) pateikimą.
- Jei dėl netikslių ar klaidingų duomenų siunta grįžta Pardavėjui, pakartotinio pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas.
2.5. Siuntos negavimas
Jei siunta per numatytą laiką negaunama, Pirkėjas turėtų:
- patikrinti, ar negavo SMS ar el. laiško iš kurjerio ar paštomato operatoriaus;
- patikrinti paštomato dėžutę, jei pasirinktas paštomatas;
- jeigu situacija neišsisprendžia, susisiekti su Pardavėju el. paštu info@aromatonamai.lt.
Pardavėjas padeda atlikti siuntos paiešką per pristatymo paslaugų teikėjus.
2.6. Pažeista siunta
- Gavus akivaizdžiai pažeistą siuntą (suplyšusi pakuotė, stipriai pažeistas dėklas ir pan.), rekomenduojama tai pažymėti pristatymo metu ir nufotografuoti pakuotę.
- Pastebėję prekių pažeidimus, Pirkėjai turėtų nufotografuoti siuntą ir prekę bei nuotraukas atsiųsti el. paštu kartu su užsakymo numeriu.
- Patvirtinus, kad pažeidimas atsirado transportavimo metu, Pirkėjui gali būti išsiunčiama nauja prekė arba grąžinami pinigai.
3. Prekių grąžinimas
3.1. Teisė atsisakyti sutarties
Pirkėjas, įsigijęs prekes nuotoliniu būdu, pagal teisės aktus turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.
Tačiau prieskoniai ir prieskonių mišiniai yra maisto produktai, todėl jiems taikomi maisto saugos ir higienos reikalavimai, dėl kurių dalies prekių grąžinimas yra ribojamas.
3.2. Prekės, kurių negalima grąžinti
- atidarytos ar kitaip pažeistos prieskonių ir prieskonių mišinių pakuotės;
- prekės, kurios buvo laikomos netinkamomis sąlygomis (drėgmė, šiluma ir pan.) ir dėl to prarado kokybę;
- individualiai pagal Pirkėjo prašymą sumaišyti ar sukomplektuoti prieskonių mišiniai, jei taip aiškiai nurodyta užsakymo metu.
Tokios prekės dėl maisto saugos ir higienos negali būti realizuojamos pakartotinai.
3.3. Prekės, kurias galima grąžinti
Grąžinti galima prieskonius ir jų mišinius, jei:
- pakuotė yra neatidaryta, nesuglamžyta ir kitaip nepažeista;
- prekę galima vėl saugiai realizuoti;
- prekė buvo laikoma pagal ant pakuotės nurodytas sąlygas.
3.4. Nekokybiškos prekės
Jeigu Pirkėjas mano, kad gavo nekokybišką prekę (keistas kvapas, skonis, neatitikimas aprašymui, pažeista pakuotė ir pan.), jis turi teisę reikalauti:
- pakeisti prekę į kokybišką;
- sumažinti kainą;
- grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Tokiu atveju prašome susisiekti el. paštu info@aromatonamai.lt ir, jei įmanoma, pridėti nuotraukas – tai padeda greičiau įvertinti situaciją.
3.5. Grąžinimo procedūra
Norėdami grąžinti prekę, atlikite šiuos žingsnius:
- Parašykite mums el. paštu: info@aromatonamai.lt
- Nurodykite užsakymo numerį, grąžinamas prekes ir grąžinimo priežastį.
- Gavę atsakymą su instrukcijomis, išsiųskite prekę nurodytu adresu ar pasirinktu būdu.
Jei grąžinama kokybiška prekė, prekių grąžinimo išlaidas paprastai apmoka Pirkėjas. Jei grąžinama nekokybiška prekė, grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas.
3.6. Pinigų grąžinimas
- Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas gauna grąžintą prekę arba įrodymą, kad ji išsiųsta.
- Pinigai grąžinami tuo pačiu būdu, kuriuo buvo atliktas apmokėjimas, nebent susitariama kitaip.
- Pardavėjas gali sulaikyti pinigų grąžinimą, kol gaus prekę ar aiškų įrodymą apie jos išsiuntimą.
4. Kontaktai
Jeigu turite klausimų dėl prekių pristatymo ar grąžinimo, kreipkitės:
MB „Aromato namai“
El. paštas: info@aromatonamai.lt
Lietuva
Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-11-13